onsdag 29 oktober 2014

Protein Ostkaka

Hittade detta UNDERBARA recept på instagram, alltså det blev så gott att jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det eller vad jag ska ta mig till!!! Vill bara äta det hela tiden!

Protein Ostkaka
Ca 4 portioner

2 st ägg
4 st äggvitor
400 g minikeso

How To:
Sätt ugnen på 200 gradera. Blanda samtliga ingredienser. Häll sedan över i en form och grädda i ugnen i cirka 20 minuter. (Jag hade min inne i 25 och då blev den liiiiite torr)

Servera med varma hallon och lite lite kanel!!!





7 kommentarer:

  1. Åh låter supergott ju! Måste jag testa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Detta ska jag göra i helgen! Jag har dock bara vitchoklad på mitt proteinpulver, men det kanske går ändå? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det kommer smaka magiskt det också ;) :D

      Radera
  3. Svar
    1. Det ÄR megagott, du måste testa!!!! :D

      Radera