torsdag 30 oktober 2014

lycka för ökning och kontakt

Jag tror inte det finns en härligare känsla än att få till ett sånt riktigt megabra pass på gymmet alltså!
Körde rygg/skuldror idag (JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA RYGGEN) och ökade i alla övningar samtidigt som jag fick riktigt grym kontakt! Avslutade med rygglyft i ställning och HERREGUD vad det brände! :D

Hade som sagt ännu ett pass med min PT igår, lika bra om inte bättre än sist! Hjälp vad glad jag blir av att  ha möjlighet att få hans hjälp. Vi klickar riktigt bra och gillar hans upplägg och övningar jättemycket! Riktigt glädjerus efter hans pass kan jag säga :D

Sista dagen på jobbet imorgon, känns både lite vemodigt, sorligt men samtidigt känner jag mig redo för nästa utmaning i livet. Allt vi har framför oss är ju jättekul!
Ikväll blir det Quiz på stadshotellet med kollegorna, förhoppningsvis lite god mat och härlig stämning nu innan jag slutar.

Ha en fin kväll allihopa :)

kram.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar